Papirer, papirer, papirer

Åh for Søren da...

Jeg havde helt glemt hele det papircirkus der er, når man skal flytte til et andet land.

I denne uge har jeg ikke lavet andet end at finde papirer, udfylde blanketter og attester. Lave tider hos nogen der skulle udfylde, lave eller udskrive blanketter eller attester til mig.

Vielsesattester, fødselsattester og straffeattester - der jo skal forbi udenrigsministeriet for at blive verificeret og certificeret. Derefter skal de til de kinesiske myndigheder og have lignende stempler. Og dem vi har med stempler fra Dubai kan selvfølgelig overhovedet ikke bruges.

Papirer til skolen er vist i orden nu - og børnene er nu blevet optaget på International School of Tianjin (IST). Så der mangler vi så kun de sidste blanketter om børnenes helbred.

Så nu har jeg også fået lægetider, så vi kan få startet på vaccinationerne og få lavet de sidste helbredspapirer.

Flyttevurderingsmanden har også været her - og alt kan vist lige være i en 20 fods container. Men det vi kan undvære skal sorteres fra. Flyttedatoen er endnu ikke fastlagt, men vi skal vist regne med at vores ting hentes i uge 23 eller 24. Det er så om 2-3 uger!!!! Og jeg skal ALT igennem inden - og have købt det jeg ikke kan undvære inden. Og så skal vi så bo i resten af juni unden møbler...

Desuden har jeg en masse ting jeg skal have solgt, vi har et stort amerikaner køleskab, en vaskemaskine og en opvaskemaskine med hjem fra Dubai - kun brugt ca 10 med. Siemens - god kvalitet. En crosstrainer, Valdemars seng, et skrivebord. Så mangler du et eller andet - så forhør dig lige før du køber ;)



Søde Angel, vores lille hund, har vi fundet en sød familie til. Hun bliver hentet Kr. Himmelfartsdag. Hun kommer ud på et fritidslandbrug på Sjælland, med masser af tumleplads. Det skal nok blive godt for hende. Selv om vi kommer til at savne hende rigtig meget.



Jeg håber, jeg når det hele. Men ind i mellem føler jeg mest jeg løber rundt om mig selv med en masse papirer, computeren og en telefon. Men så kan jeg glæde mig over at alt er ordnet når vi endelig kommer til Kina (ha ha - jeg ved godt at så skal vi bare igennem det hele igen, med kinesiske papirer).

Fik jeg sagt PYHHHHH???

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Spring Break 2017

43 meter guirlande

Efterår i Kina